onsdag 14 januari 2015

En galen hund och en riktig bok, A crazy dog and a real book.

Nu har boken blivit riktig. Den är inte längre en hög med anteckningar i skrivbordslådan, eller ett dokument som släpas runt i en sliten laptop. Den kommer ut imorgon! och jag får snart hem kartongen med böcker och kan hålla i min första egna bok. Kan knappt bärga mig!
Så här ser Opals hemsida ut just nu, om du klickar på länken under kommer du till förlaget så kan du surfa runt där ett slag.
Det finns massor av härliga barn och ungdomsböcker att gotta sig åt.
"Now the book has become real. It is no longer a pile of notes in a desk drawer, or a word document dragged around in a worn laptop. The release is tomorrow! Soon i can actually hold my first book in my hand. I can hardly wait!
This is Opal publishers website right now, if you click on the link below it will take you to the publisher so you can surf arond for a while. They have lot´s of lovley childrens books to enjoy."
Opals hemsida
Och under tiden som jag beundrar bokförlaget Opals vackra hemsida med alla fjärilarna i kanten ägnar en viss hund sig åt julgransfoten. Hon bara älskar den och bär omkring på den där ute i snön.
Hon bar omkring på julgranen också igår. Fast den tröttnade hon på efter ett tag.
Crazy doggy! Always up to something!
Nej, nu ska jag gå och hugga lite ved och bära lite vatten, och annat smått och gott som man gör när man bor på landet. Innan jag sätter mig och jobbar på min presentation till boksläppet på biblioteket den tjugonionde.

Ha det fint!
All the best!/
 T
Nybäddat och klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar